مجيدي براي بازگشت به استقلال يک شرط دارد (اخبار ورزشی)
 
استقلال نوين
مطالب ورزشي علي الخصوص فوتبالي

مديرعامل باشگاه استقلال ضمن اعلام اينکه تنها شرط مجيدي براي امضاي قرارداد با استقلال حضور در کلاس مربيگري است، گفت: مجيدي ظرف امشب يا فردا وارد تهران خواهد شد تا قراردادش را با استقلال ثبت کند.


علي فتح‌الله‌زاده با اشاره به اينکه شنبه شب با فرهاد مجيدي گفتگو و مذاکرات خوبي را براي بازگشتن به تيم فوتبال استقلال در نيم فصل دوم ليگ برتر انجام داد ، ضمن بيان مطلب فوق گفت : فکر مي‌کنم مجيدي ظرف امشب( يکشنبه شب) يا فردا (دوشنبه) وارد تهران خواهد شد تا قرارداد خود را با استقلال ثبت کند .

 


 به گزارش مهر، وي با اشاره به اينکه مجيدي سرمايه بزرگ استقلال به حساب آمده و هيچ پيش شرطي را براي حضور در استقلال قايل نشده است ، افزود : فرهاد مجيدي با درخواست امير قلعه‌نويي به مجموعه استقلال اضافه مي‌شود و من از اين بابت خوشحالم. تنها شرط مجيدي نيز اين بوده که اجازه دهيم در آخر فصل در يک دوره کلاس‌‍ حرفه‌اي مربيگري شرکت کند .


مديرعامل باشگاه استقلال همچنين با اشاره به اينکه جواد نکونام تا آخر فصل در استقلال حضور خواهد داشت ، تاکيد کرد : هدف‌مان حضوري خوب و شايسته در رقابتهاي ليگ قهرمانان آسياست و مسلما با تقويت تيم و به خدمت گرفتن بازيکنان مورد نظر که تا اين لحظه جذب کرده‌ايم ، در ليگ قهرمانان حضوري پر رنگ خواهيم داشت .


وي که ظهر يکشنبه در شبکه خبر حاضر شده بود، با ابراز خوشحالي از بازگشت مجتبي جباري به مسابقات خاطرنشان کرد : جباري وزنه‌اي موثر براي استقلال به حساب مي‌آيد و بدون ترديد يک جباري قبراق و آماده به کار تيم ملي نيز خواهد آمد .


فتح‌الله‌زاده در رابطه با ديدار تيمش با گهر دورود در رقابتهاي جام حذفي تصريح کرد: ما مخالفتي براي انجام بازي در دورود نداريم و تنها خواستار اين هستيم که مسئولان برگزاري مسابقه ، امنيت اين بازي را تضمين کنند .


وي در خصوص عملکرد تيم ملي در مسابقات غرب آسيا هم اظهار داشت : بايد بپذيريم در انتخاب کارلوس کي‌روش دچار اشتباه شده‌ايم . البته در اين مقطع تغيير کي‌روش را چاره‌ساز نمي‌دانم و معتقدم بايد با بازنگري لازم در برنامه‌هاي فوتبالي خود ، در زير ساخت‌هاي اين رشته سرمايه گذاري لازم را انجام دهيم .


مديرعامل باشگاه استقلال در پايان گفت : بي‌شک اگر پايه فوتبال ايران قوي باشد ، بازيکنان خوب و مستعد خوب تمرين کرده و آموزش خواهند ديد تا پشتوانه قوي و خوبي براي تيم‌هاي ملي در رده هاي مختلف وجود داشته باشد .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
موضوعات

آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان استقلال نوين رشت و آدرس esteghlal-novin.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان